sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Pescuit de vise

In timp ce genele imi cad grele,
Si puterea ma paraseste,
Lasandu-ma cu visele mele,
Abandonul lumii ma inveseleste.

Am ajuns in Universul visurilor,
Unde ca un pescar adevarat
Prind vise asemeni pestilor
Cu undita mea de gand sidefat.

Cateodata, am noroc, prind visele negre
Alteori, am ghinion, prind visele fericite
Si cand ma trezesc cu gandurile grele..
Injur, de ce tot prind visele alea nenorocite?

Ele ma amagesc, in ele sunt si am tot ce vreau
Dar intors la realitate, vreau inapoi in ele
Pentru ca viata e grea si toti vedeau
Cum ma adanceam zi de zi in gandurile mele.

Niciodata, fara cale de intoarcere
Fara scop sau refacere
Arunc undita in lacul sperantelor
Si sper sa nu prind visele cu amagirea lor.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu