miercuri, 23 ianuarie 2013

Injur

Am stat atatea ore si m-am gandit...
De ce pierd intotdeauna ca un tampit..
De ce vorbesc cuminte, de ce nu mai injur
Si am realizat ca eu sunt cum vor cei din jur.

Am fost lovit de atatea ori de "mersi-uri" mincinoase
Am fost atat de docil, am fost atat de atent
Si lumea probabil ma lua de vreun impotent...
Si m-am saturat de atatea faze si faze cacacioase.

Asa ca imi bag pula in a fi bine crescut
Nu imi mai pasa cum sunt perceput
Sa-mi stranga pula in buci celor ce nu le convine
Va place, rau; nu va place, foarte bine.

Si toata vina mie imi apartine, stiu prea bine
Mai ramanea sa cersesc atentie de la tine.
Du-te in pula mea, lasa-ma in lumea mea de cacat
Ca oricum nici nu stiu, si nici nu-mi pasa ce e adevarat.

Mi-am pierdut muscatura mea acida, sarcasmul
Mi-am irosit atata aer, poate ma prindea astmul.
De azi, jur solemn pe cata demnitate mi-a mai ramas
Ca daca nu vreau eu, nu voi mai face niciun pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu