vineri, 11 ianuarie 2013

Aciditate maxima

Stand in propria-mi lume, in propria-mi carcasa
Ma intreb cum pot iesi prostii din casa
Sa ne imputa si pe noi cu prostia lor
Serios, de nu-mi vine sa mor,
Cand ii vad, cand ii aud, cand ii miros
Zici ca sunt caini ce cauta un os.

Cautati in alta parte, nu pe langa mine
Fericire si mila si mult, mult bine.
Du-te vezi in alta parte
Poate gasesti o carte
Sa mai tii ceva in mana
In afara de propria p.......

Ma cenzurez, ma limitez, e greu
Spune-mi, cum sa mai fiu eu?
Cand tot ce trebuie sa fac este sa deschid gura
Si deja prostia aplauda si striga: "Ura!!!"
Ca a mai castigat o batalie cu demnitatea mea,
Deoarece stiu ca singuratatea in exces e rea.

Si as pleca, dar nu am unde, dar nici de ce
In schimb, prostii astia ar trebuie sa plece.






Un comentariu: