vineri, 27 martie 2020

Meh


Nu pot scrie despre libertate, nu pot scrie despre nimic de fapt
Inspirația rapid fuge de mine ca și un adulter prins în plin act.
Simt o frustrare în crescendo pentru că am ideea bine construită
Dar nu am versuri și nici motivație să o văd încet clădită.

Am mintea atât de încețoșată cu ziua de mâine și ce va fi mai târziu,
Încât nu vreau să mă gândesc dacă o să fie bine sau eu n-o să mai fiu.
Captiv în moment, nu mă pot despărți de optimism, îmi dă putere
Dea dracii în ea situație, că e foarte greu de găsit în ea vreo plăcere.

Nu sunt coerent, m-am îmbătat cu ceață, era mai bine să fie băutură
Nu mai simt nici frică, nici spaimă, doar o incertitudine pură.
Dar lupt până la capăt și o să fac să fie bine, poate nu pentru mine
Dar pentru cei care îi iubesc o să fac orice, asta îmi stă în fire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu