luni, 9 martie 2020

Tehnologizare


De mic copil, am iubit natura și am considerat-o profesoară,
Am sperat să găsesc răspunsuri în liniștea ei, să mă simt acasă.
Visător fiind, mă simțeam călător prin vremurile de odinioară
În care păsările zburau libere și pădurea nu era goală, arsă.

În vremurile de azi ne conectăm la instrumente și echipamente
Ne trăim viața supra-saturați cu informație, neștiind ce să credem
Ne clădim imperii și palate în cele mai mici și patetice apartamente
Și chiar dacă avem atâtea hărți, tot nu știm încotro mergem.

Cu mâna întinsă spre cer și ochii spre telefon, devenim antene
Semnalăm finalul, cu nepăsare și repeziciune și un mic ”lol”.
Pentru că am permis vieții să ne încalece cu atâtea probleme,
Mintea ne e mult prea plină, iar sufletul din ce în ce mai gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu