duminică, 19 aprilie 2015

Pif-pof

Pacatos fiind, sunt plin de pacate,
Visator sunt,  o sa scriu o carte,
Cu toate pacatele mele, ah! si regretele...
Imi dau degeaba in cap cu peretele.

Construiesc o casa primitoare, calduroasa;
Cu o camaruta plina de mine, frumoasa,
Si in coltisor o sa imi pun un biletel
Si in veci n-o sa ma ating de el.

Asa cum popa incepe cu "Slava" si termina cu "Amin",
O sa incep si eu voios, si o sa termin in chin;
Ah! de-acuma ma dor toate oasele, plang de lene..
Si asa vine, asa se duce un gand, repede si alene.

Eu, sincer sa fiu, sunt o contradictie ambulanta
Un om cu o mutra enervanta, aroganta, agasanta,
Sunt ala din coltul strazii tale pe langa care treci
Sunt ala cu care bei, cu care petreci, pana te ineci.

Dar sunt si un mester al cuvintelor, 
Si construiesc o casa a dorintelor
Unde sa le pun sa se odihneasca pe vecie
Pana o sa iti dai seama ca iti trebuie tie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu