sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Deja vu

Nu cred ca te cunosc, dar iti zic "Buna!
N-ai vrea sa vii cu mine o saptamana?
Sa ne plimbam sub stele, sa adormim sub ele,
Sa zambim ca doi copii, sa facem belele?"

Retrag tot ce am spus, a fost o minciuna
Si regret ca nici macar n-a fost buna...
Insa noi traim in timpuri diferite, pe alte planete
Eu visez fericire, tu visezi verighete.

Nu a fost nicicand ceva mai clar ca eu,
Pentru tine, traiesc intr-un mare cliseu,
Ca eu inca-mi astept printesa sa o rapesc
Sa ii arat cat de mandru sunt eu si cat o iubesc.

Insa sa-ti spun un secret draga mea copila,
Eu am inima si creierul conectate intr-o retea stabila
Nu exista pe Pamantul asta mare si rotund
Ceva sa ma schimbe, sa pot sa iubesc profund.

Iubirea nu inseamna fericire, inseamna sacrificiu
Te conduce ori inspre rai ori inspre ospiciu...
Nu confunda fericirea mea cu fericirea altcuiva,
Sa fie clar de acum, e toata numai a mea.

Ai spus ca sunt doar un om scos din tipar
Ca sunt egoist, fals, las, prost si avar.
Asa ca nu mai spun nimic, te las sa treci,
Insa ai ramas aici, te vad, de ce nu pleci?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu