miercuri, 13 martie 2019

Nebun

Pun pixul pe foaie cu aceeasi sfiala ca acum 10 ani
Si incerc sa transpun ce nu pot spune niciodata, in versuri.
Chiar daca nu am timp, energie, dorinta sau multi bani.
Sunt plin de speranta, dezamagiri, rani, minciuni si visuri.

Sunt un rezultat a tot prin ce-am trecut, dar nu peste.
Am o inima mare si incerc cat de des sa o folosesc spre bine
Pentru ca sunt constient ca nu o sa pot trece anumite teste
Lumea e frumoasa si chiar am crezut ca ar fi si mai, fara mine.

Dar mi-am dat seama de o chestie elementara si esentiala
Ca sunt o parte a unui intreg si cu toata razvratirea mea
Nu fac altceva decat sa aduc nebunie intr-o lume prea banala
Si incerc sa fac altora viata mai usoara, sa nu fie prea grea.

Las capul plecat pentru ultima data, din egoism pur
Pentru ca in ochii mei se afla sufletul meu, bietul
Si in ciuda faptului ca vreau sa par extrem de dur
Sper ca macar odata sa-mi vada cineva, in ochi, secretul.

Nu sunt deloc pregatit pentru viitor si asta ma incanta
Sunt satul de intrebari nerostite la care stiam deja raspunsul.
Iar acum aud, pentru prima oara de ceva vreme, cum canta
Tot in jurul meu, intr-un mod familiar:"A venit nebunul!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu