luni, 25 martie 2019

Mesaj

Am asteptat ani dupa ceva sa imi schimbe viata si a venit.
De acum incolo stiu macar ce inseamna sa fii fericit.
As da timpul inapoi sa fac mai multe dar nu ar conta,
Zile au trecut, iar eu acum imi curat durerea.

Sper ca esti bine si ca o sa fii bine in continuare.
Sper ca o sa gasesti ce cauti, asta ar fi o realizare.
Sper ca nu o sa ma uiti asa usor cum ai crezut.
Sper ca intr-o zi, sa se merite tot ce te-a durut.

Iarta-mi sovaiala din cuvinte si nesiguranta din gesturi,
Dar asa se intampla cand esti stricat, mai reapar resturi.
Scriu versurile astea pentru ca altceva nu mai pot face.
Am inteles, si desi mi-e greu, trebuie sa te las in pace.

Poezia asta nu o voi sterge, dar numai tu o vei citi.
Sper sa realizezi ca intentia mea nu a fost de a te rani.
In putinul timp ce a trecut, vreau sa cred ca te-am invatat ceva.
Ca sa poti fi fericita si sa ierti si sa iti traiesti pe deplin viata.

Ai grija de tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu