luni, 18 decembrie 2017

Autocaracterizare

Daca o poza face cat o mie de cuvinte
Sper sa pot descrie cine sunt si ce am in minte:
Sunt impulsiv si incapatanat, semne de imaturitate,
Si am mii de ganduri in faras, de mult timp adunate.

Vreau ce nu pot avea, si iubesc si practic loialitatea,
Nu imi place sa fiu singur, dar stiu sa apreciez singuratatea.
Sunt dependent de muzica si tutun, dar si de adevar,
Iar in ce priveste intunericul, sunt un fin cunoscator.

Nu am incredere in nimeni, sunt inspamaintat de mine
Si vreau sa calatoresc, sa simt integral serenitate si fericire.
Nu vreau sa ranesc pe nimeni dar o fac adeseori,
Si desi realizez asta, imi cer iertare de prea putine ori.

Am o stare constanta de plictis si somnolenta
Si pot sa gasesc ratiune si motiv in orice, chiar si in violenta.
Sunt toxic cateodata si am mai si mintit din cand in cand,
Si somnul imi apare doar cu zborul ultimului gand.

Am ambitii multe, marete si mult prea diverse,
Si sper ca intr-o zi sa invat sa uit si sa trec peste.
In oglinda vad pe zi ce trece un barbat ce vrea sa fie baiat,
Un baiat ce intr-o zi o sa-si transforme visele in ceva adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu