vineri, 4 aprilie 2014

Salut

Un calduros salut pentru draga mea audienta,
Sper ca nu v-a lipsit a mea prezenta,
Apar in fata voastra din nou sa va declar
Ca vin si plec, pentru mine nu e clar...

Spun asta cu o mica mare plecaciune, iertare,
Dar cum am mai declarat deja destul de tare,
Nu e clar nimic pentru mine, e cetos, e opac
Ma simt la fel ca si cum as juca fara pistol pac-pac...

Off, am atatea de spus, de povestit (minciuna)
Mi-a fost dor de voi foarte mult (asta-i buna)
Sper sa ne mai intalnim odata (nu chiar)
Asta e numarul meu (l-am luat din ziar).

Si inca odata va salut cu respectul ce vi se cuvine,
Nu stiu daca mai apar, depinde de cheful din mine,
Zambetul meu e amar, nu mai vad, toti dispar,
As fi vrut sa imi pese, un minut macar...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu