miercuri, 25 mai 2011

Colectie de poezii (scrise in clasa)

I
Si e gri, totul e gri, iarasi dispare
O iubire de scurta durata ce mi se pare
Ca m-a rupt in sapte, dar poate…
Nu ar trebui sa ma doara in spate?
De ea, de tot ce a fost, ca am fost un prost
Sau poate ca inca sunt, nu stiu,
Nimic nu are acum rost,
Dar fac pariu ca intr-un tarziu,
Va fi totul bine pentru mine
Ca oricum dupa rau vine bine.

Sper cateodata, sa vad lumea toata
In flacari, distrusa, Sparta…
Dar cine n-are momente cand vrea
Sa dispara de tot, s-o ia
La drum, fara sa se uita in urma
Ca oricum, simti doar bruma


II
Si ma apuca cateodata,
Sa-mi bag p**a in lumea toata,
Ca oricum tot curva ramane si degeaba speri
Ca ziua de cacat, de ieri
Se va transforma in maine
Si totul va fi bine.
Dar e vrajeala, nu e adevarat.
Tot traiesti intr-o lume de cacat,
E adevarat, e trist
Dar poate mai iesi din abis
Cu cate o raza de lumina
Ce trece fara vina
Dar tu te apuci de ea, n-o lasi sa plece
Ca acum simti ca totul e rau si nici nu trece.

III
Ce plictiseala, ce monotonie…
Vreau intr-o calatorie.
Ca la scoala intotdeauna
Iti vine sa-ti dai una…
Cel putin mie, poate tie
Nu iti vine sa te lovesti,
Dar cand cazi in melancolie,
Ce faci? Doar stai si te gandesti?
Ca poate maine pleci si uiti
Dar trebuie sa ma asculti
Ca scoala este inchisoare pentru noi
Dar pentru cei dinaintea noastra
E locul unde ar vrea inapoi
Caci viata e grea ca o glastra
Umpluta cu ciment si fier
Care iti cade in cap si pieri…

IV
Joci teatru? Ma intreaba
Raspund: “Vezi-ti de treaba”
Asa e, nu e treaba lor
E treaba mea si ei degeaba vor
Sa afle ceva despre mine
Eu ascund tot foarte bine
Pana la un moment,
Cand gasesc un prieten bun
Si are cuvantul de “ciment”
Iar eu, ca un nebun
Dezvalui tot despre mine
Relativ tarziu,
Dar e auriu,
Ca stiam de mult, tot, despre tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu