sâmbătă, 8 decembrie 2018

Bliss

"Jocurile s-au terminat, lumina s-a estompat, sunetul dispare
Am ramas doar noi doi, amandoi cu dorinte, teribili fiecare.
Tu ti-ai dorit moartea in fiecare zi, sa nu te plangi
Nu mai ai speranta si nici amintiri nu mai poti sa strangi.
Sunt aici pentru tine, aparut in ultimul sfert academic,
Astept cu rabdare sa te vad palid, terminat, anemic.
Timpul pentru mine e un concept strain, inutil,
Al tau in curand se termina, se duce incet, tiptil."

Tu nu ai putere asupra mea, eu mi-am ales sfarsitul si stiu cum o sa fie,
Daca ai noroc, o sa fii prin preajma sa ti-l arat si sa ti-l dedic tie.
Pana atunci, tine-ti linistea totala si lumina estompata,
Si poti, din partea mea, sa iti transformi coasa in lopata,
Sa iti pregatesti groapa proprie, unde te voi pune fara mila,
Cand voi decide sa devin stapan total, din prea multa sila.
Uita-te la mine, cauta-mi finalul si ti-l vei gasi pe al tau,
Tu pentru mine esti prea bun, chiar daca esti prea rau.
Acompaniaza-ma pe drumul pe care mi l-am ales
Pentru ca o astfel de sansa nu se iveste prea des.
Iar cand va fi timpul, lasa-ma sa-mi pun capul in liniste totala,
Iar eu voi fi bucuros, suferind de boala finala, ignoranta fatala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu