luni, 2 iulie 2012

Dialog

Ma uit la tine, clar ceva lipseste..
Te uiti la mine, zambesc nestingherit
Motivul chiar nu te priveste...
A trecut vremea cand te-am iubit.

"Ce faci? Cum o mai duci? Totul e bine?"
O intreb fara perdea
"Credeam ca iti este dor de mine"
Raspunde nerusinos ea.

"Mi-e dor si acum, iti spun sincer
Si o sa imi fie multa vreme de acu
De ce aveam impreuna, de acel cer
Ce-l vedeam impreuna, ce dracu?"

"Atunci, de ce zambesti? De ce nu esti trist?
Spuneai ca ma iubesti, cumva ai mintit?
Sau doar ai fost un alt oportunist?
Eu sa stii ca tare te-am mai iubit..."

Vocea ei era fara putere
Ii lipsea a mea mangaiere
Simteam asta, stiam ce sa fac
De data asta nu ma mai retrag

"Si eu te-am iubit si inca cat...
Dar tu ai abandonat totul, nu uita...
Da, chiar te-am si urat
Nu mai conteaza, inima-mi nu te mai vrea"

"Atunci de ce m-ai chemat aici?
Sa-ti bati joc de mine? uita!
Ne cunoastem de cand eram mici,
Credeam ca o sa avem o discutie culta!"

Nervi, lipsa de incredere, bine ati venit
Loc in mintea ei ati gasit
Bravo voua, dar e timpul sa incheiem
E timpul sa nu ne mai vedem.

"Hai ca plec, da-mi cheile de la apartament
Nu mai e nevoie sa ma auzi
A disparut al iubirii sentiment
Adio." Sa te vad cum te mai lauzi...

D-acum m-am invatat minte, nu mai gresesc
Am mai multa experienta, deci pot sa iubesc....
In sfarsit......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu